У меня есть код Code
static var statInventory : Inventory;
//Our inventory
var inventory : Array;
//This will be drawn when a slot is empty
public var emptyTex : Texture;
//the size of the inventory in x and y dimension
public var inventorySizeX = 8;
public var inventorySizeY = 5;
//The pixel size (height and width) of an inventory slot
var iconWidthHeight = 20;
//Space between slots (in x and y)
var spacing = 4;
//set the position of the inventory
public var offSet = Vector2( 100, 100 );
// TEST VARIABLES
// Assign these to test adding Items
public var testTex : Texture;
public var testTex2 : Texture;
public var testInvObject : GameObject;
public var testInvObject2 : GameObject;
//Our Representation of an InventoryItem
@System.Serializable
class InventoryItem
{
//GameObject this item refers to
var worldObject : GameObject;
//What the item will look like in the inventory
var texRepresentation : Texture;
}
// Create the Inventory
function Awake()
{
statInventory = this;
inventory = new Array(inventorySizeX);
for( var i = 0; i < inventory.length; i ++ )
{
inventory[i] = new Array(inventorySizeY);
}
}
в этом коде предметы в инвентарь закидываются по средствам массива, но я хочу что бы массив предметов еще и сохранялся в XML, погогите допереть? Добавлено (31.03.2012, 14:10)
---------------------------------------------
так что никто не знает?